Wat wil je hier precies mee?
Vanachter de pc is het ondoenlijk te beoordelen of je tandvlees gezond is. Ook als het dat vanaf een foto lijkt ( dan wel een goede foto, vallen deze niet onder) kan het gezond lijken zonder het te zijn.
Is alleen dmv pocketmeting en controle a vue zoals dat heet, life dus , te beoordelen.
De papillen (stukjes tandvlees tpv tussen de tanden) zijn in elk geval gezwollen. Het tandvlees lijkt wat getraumatiseerd (moeilijk te zien) en kan dus wijzen op een verkeerde poetsmethode. Foto is inderdaad niet scherp genoeg en een bezoek aan de mondhygiënist (misschien is preventieassistent ook afdoende) lijkt me geen overbodige luxe.
Ok, bedankt. En oh ik weet wel dat je met een foto niet genoeg kan vertellen maar zoals mevrouw zei mijn tandvlees is ontstoken of wat was het ook al weer.
Re: Tandhalzen
Vanachter de pc is het ondoenlijk te beoordelen of je tandvlees gezond is. Ook als het dat vanaf een foto lijkt ( dan wel een goede foto, vallen deze niet onder) kan het gezond lijken zonder het te zijn.
Is alleen dmv pocketmeting en controle a vue zoals dat heet, life dus , te beoordelen.