Onstekeking aan de tanden...

Author:
miss_tandje002
Posted:
wo, 09/03/2014 - 17:35
Hallo forumleden,

Graag had ik even willen infomeren aan jullie of ook een stomatoloog een wortelkanaalbehandeling mag/ kan uitvoeren en tanden ontzenuwen.

Heb bij mijn tandarts te horen gekregen, dat ik drie tanden heb met een ontsteking op, raar want voelde al langer iets en dankzij op mijn vraag een OPG te nemen zagen ze het... toevallig tanden die door hen gevuld zijn, dus begin toch dik te twijfelen ik bij deze tandarts wil blijven gaan.

Bijkomend ben ik echt een probleem en grotere behandelingen onder narcose moet laten uitvoeren, wegens het kokhalzen, ik heb een zeer zware fobie voor kokhalzen / overgeven... bijkomend ik angstig ben hoe ik uit narcose kom, dus vraag preventief iets tegen misselijkheid, dacht dat ik er nu even van verlost zou zijn maar helaas, nu mogen mijn onderste tandjes er aan geloven :x

Ik lees graag de antwoorden.
Groetjes X
vV

Dat zenuwen van tanden afsterven komt eerder door het diepe gat wat er blijkbaar gezeten heeft en wat door de tandarts gevuld is. Schuld neerleggen bij de tandarts hiervoor vind ik niet correct, is een gevolg van de gaatjes en dat is 9 van de 10 keer een gevolg van slecht poetsen, verkeerde voeding, soms ook van bepaalde ziektes en of medicatie. Maar de tandarts zelf heeft ze niet gemaakt.... Uw gevoel komt helaas voort uit verkeerde informatie of ideeën..
Maar over de vraag, een kaakchirurg kan dat niet... Die kan hooguit iets doen wanneer de wortelkanaalbehandeling niet zou slagen om onduidelijke redenen.
wo, 09/03/2014 - 20:18 Permalink