Author: Remco2 Posted: wo, 09/17/2014 - 11:50 Kun je met een losse gebitsprothese dan wel op implantaten, contact sporten beoefenen? Uiteraard met een gebitsbeschermer. Remco2 Re: Prothese en contactsporten Heeft niemand een antwoord hier op? Ben wel erg benieuwd namelijk Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/22/2014 - 13:35 Permalink Dutchdevil Re: Prothese en contactsporten Ligt aan wat je onder contactsport verstaat, ik ken wel een aantal voetballers en iemand die hockey speelt. Zover ik weet geen probleem, maar ik kan er zelf niet over oordelen. Het zullen er vast meer zijn dan je erg in hebt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/22/2014 - 20:14 Permalink 658 weergaves
Remco2 Re: Prothese en contactsporten Heeft niemand een antwoord hier op? Ben wel erg benieuwd namelijk Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/22/2014 - 13:35 Permalink
Dutchdevil Re: Prothese en contactsporten Ligt aan wat je onder contactsport verstaat, ik ken wel een aantal voetballers en iemand die hockey speelt. Zover ik weet geen probleem, maar ik kan er zelf niet over oordelen. Het zullen er vast meer zijn dan je erg in hebt. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/22/2014 - 20:14 Permalink
Re: Prothese en contactsporten
Ben wel erg benieuwd namelijk
Re: Prothese en contactsporten
Zover ik weet geen probleem, maar ik kan er zelf niet over oordelen.
Het zullen er vast meer zijn dan je erg in hebt.