Ik snap er geen bal van,hoop op antwoord hier .. Als ik iets warm of kouds eet aan de linkerkant,dan doet dat pijn,maar trekt ook weer snel weg als ik het niet doe .. maar als ik flos tussen mijn 2 achterste kiezen (37/36) en ik kom tegen de zijkant van 37 dan doet dat ook enorm veel pijn .. ik heb daar vorig jaar nog een Apexresectie in gehad .. zou een wortel kunnen bloot liggen die dat veroorzaakt ? Ik moet in oktober naar de tandarts voor een gewone half jaarlijkse en wil eigenlijk tot die dag wachten .. ik ben eigenlijk wel klaar met die kies en ga echt in oktober in overleg of die kies niet getrokken kan worden (al 8 jaar gedonder met die kies)
Re: Raar iets
Volgens mij heb ik al eerder geroepen dat dat ding er uit moet...
Blootliggende wortel kan het niet zijn want er zit geen zenuw meer in. Dit moet dus uit de diepte komen dus een ontsteking die terugkomt , of een breuk in de wortel (waardoor een ontsteking opkomt).
* Uh .. wie heeft er verstand van .. kan ik nog contact opnemen met de KC om te kijken of ik enig geld terug kan krijgen omdat die Apex is mislukt ? Ik denk het niet .. maar ben toch nieuwsgierig haha *
Nu heb ik al eerder geroepen dat dat ding eruit moet, jouw keus om bij behandelaars te blijven hangen die je een andere kant op sturen, en om daarin mee te gaan.
Ik snap de overwegingen om niet te veranderen van tandarts enigszins, maar je legt jezelf dus wel bepaalde beperkingen op. Dat kan je dan niet vervolgens bij anderen neerleggen, vind ik. Klinkt misschien niet aardig, maar is wel wat ik ervan vind.