Hoi iedereen,
Ik heb afgelopen donderdag een ontzenuwing laten uitvoeren bij mijn tandarts, dit omdat er een gaatje was dat te dicht bij de zenuw zat.
Nu moet ik binnen 3 weken terug voor de afwerking ervan, heb nu een noodvulling gekregen.
Omdat de verdoving niet zo vlot ging ( :o :o :o ) heeft ze ook al een reiniging uitgevoerd op al mijn tanden.
Nu is mijn vraag, is het normaal dat ik met de kant waar de ontzenuwde tand zit nog altijd niet kan bijten? Tanden poetsen lukt wel redelijk. Het is wel gevoelig maar het kan zeker.
En mijn andere tanden zijn ook wat gevoelig. Precies of ik heb een klop gekregen :D
Ik vergelijk het met vroeger, toen mijn beugel werd aangespannen.
Nu, echte pijn kan ik het zeker niet noemen! Ik moet ook geen Brufen o.d nemen.
Dus vraag ik me af, hoelang dat ambetante gevoel blijft duren?
Alvast bedankt!
Ik heb afgelopen donderdag een ontzenuwing laten uitvoeren bij mijn tandarts, dit omdat er een gaatje was dat te dicht bij de zenuw zat.
Nu moet ik binnen 3 weken terug voor de afwerking ervan, heb nu een noodvulling gekregen.
Omdat de verdoving niet zo vlot ging ( :o :o :o ) heeft ze ook al een reiniging uitgevoerd op al mijn tanden.
Nu is mijn vraag, is het normaal dat ik met de kant waar de ontzenuwde tand zit nog altijd niet kan bijten? Tanden poetsen lukt wel redelijk. Het is wel gevoelig maar het kan zeker.
En mijn andere tanden zijn ook wat gevoelig. Precies of ik heb een klop gekregen :D
Ik vergelijk het met vroeger, toen mijn beugel werd aangespannen.
Nu, echte pijn kan ik het zeker niet noemen! Ik moet ook geen Brufen o.d nemen.
Dus vraag ik me af, hoelang dat ambetante gevoel blijft duren?
Alvast bedankt!
Re: Gevoelige tanden na ontzenuwing en reiniging.
Dat ambetante gevoel heeft net geen week geduurd, toen was ik er gelukkig vanaf. :D
Ondertussen wel weer een nieuw probleempje, maar heb er een nieuwe topic over gestart!
Groetjes!