Gisteren heb ik een plaatje met een voortand gekregen maar ik vind het afschuwelijk.
Het eten gaat niet en praten ook niet. En dat ding in mijn mond is vreselijk. Het is wel tijdelijk maar afhankelijk van de botgroei kan het toch een jaar duren. Dan komt er als het goed is een implantaat.
Ik vind mezelf kinderachtig maar ik word niet goed van dat ding in mijn mond.
Gaat dit wennen? Is er geen andere oplossing?
Het liefst haal ik hem nu uit mijn mond maar zonder mijn voortand is het geen gezicht.
Ik las ook iets over een frame, dan heb je niet je mond vol of is dit ook niet alles?
Het eten gaat niet en praten ook niet. En dat ding in mijn mond is vreselijk. Het is wel tijdelijk maar afhankelijk van de botgroei kan het toch een jaar duren. Dan komt er als het goed is een implantaat.
Ik vind mezelf kinderachtig maar ik word niet goed van dat ding in mijn mond.
Gaat dit wennen? Is er geen andere oplossing?
Het liefst haal ik hem nu uit mijn mond maar zonder mijn voortand is het geen gezicht.
Ik las ook iets over een frame, dan heb je niet je mond vol of is dit ook niet alles?
Re: Plaatje voor 1 tand
Composiet plakbrugje misschien een idee? plaatje wel bewaren want op moment dat geimplanteerd moet worden moet dat ding er wel uit, en ook tijdens proces maken kroon.
een dergelijk plaatje is ook alleen maar een esthetische oplossing, geen functionele.
Kan dan zo"n brug ook?
Waar kan dit door komen? Ook heb ik blaren op mijn tong, kan dit ook door het plaatje komen?
Ik ben 's avonds dood moe van dit ding. Ik hoop dat ik gauw een implantaat krijg maar ik trek er een jaar voor uit.
Ik heb het nu een maand maar ik kan er nog niet aan wennen. En ik wilde dat er iets anders op te vinden was.
Plaatje op getrokken voortand
Als antwoord op Re: Plaatje voor 1 tand door vV
Hoi Carla
Zie antwoord op uw vraag…