Roken en aanslag op je tanden

Author:
Roos7991
Posted:
wo, 10/29/2014 - 13:50
Hallo,

Ik vroeg me af hoe vaak je moet roken voordat dit te zien is aan bijvoorbeeld aanslag op je tanden bij de tandarts.
Is dit alleen pas na een hele lange periode roken of ook al wanneer je het af en toe doet op bijvoorbeeld feestjes (dan wel veel op een avond).

Alvast bedankt!
RayoDelSol

Dat is per persoon enorm verschillend. Mijn man rookt zich de pleuris (helaas...) maar hij heeft geen aanslag. Zijn tanden zijn wel geler. Anderen betrap ik al op roken alleen op feestjes.

Hoe weet je dan dat het van roken komt en niet bijvoorbeeld van thee drinken? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar :)
wo, 10/29/2014 - 23:52 Permalink
Roos7991

Dat is per persoon enorm verschillend. Mijn man rookt zich de pleuris (helaas...) maar hij heeft geen aanslag. Zijn tanden zijn wel geler. Anderen betrap ik al op roken alleen op feestjes.

Hoe weet je dan dat het van roken komt en niet bijvoorbeeld van thee drinken? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar :)

Ja daar was ik ook benieuwd naar :) maar ook, hoe veel moet je roken wordt dat zichtbaar? Is dat al na een paar keer of echt pas na structureel elke dag roken?
do, 10/30/2014 - 09:54 Permalink