Aangezien het heel moeilijk is om bij mij in de buurt een mondhygiëniste te vinden is (heb geen zin om heel vaak 5 KM te reizen naar de praktijk) .. zoek ik zelf naar oplossingen en ben ik in veel dingen nieuwsgierig ..
5 km? Sorry, maar dat is echt een hele kleine afstand. Als je daar geen zin in hebt, dan heb je niet genoeg motivatie om goed voor jezelf te zorgen. Je beseft je dat wij ook tijd en moeite erin moeten steken om je te helpen? En dat goede gepaste info geven geld kost in de praktijk? En dat het dus niet heel eerlijk zou zijn als je het hier gratis en voor niks zou krijgen?
Ik rijd een 25 heen in de ochtend, en een 25 km terug einde middag cq begin avond om voor de gezondheid van anderen te zorgen. Vind 5 km die niet dagelijks afgelegd hoeft te worden niet zo gek veel eigenlijk. Maar goed ik heb afstanden altijd al als relatief ervaren.
Re: Huismerk net zo goed als A merk ?
Aangezien het heel moeilijk is om bij mij in de buurt een mondhygiëniste te vinden is (heb geen zin om heel vaak 5 KM te reizen naar de praktijk) .. zoek ik zelf naar oplossingen en ben ik in veel dingen nieuwsgierig ..
En 5 km is toch geen moeite voor je gezondheid.
Hoewel, ik rijd er behoorlijk veel en realiseer me dat voor sommige mensen 5 km veel is.
Het probleem is dat mondwater niet in de richting komt van een behandeling door de mondhygieniste .