WKB mysterie

Author:
angeliquev
Posted:
ma, 11/10/2014 - 09:15
Ik zit er toch mee .. ik zit met een mysterieus probleem .. WKB in tanden (nooit kiezen) eindigen altijd vreemd .. hou altijd mysterieuze pijnen ..
Vijf jaar geleden is in element 12 een WKB uitgevoerd,nu nog zit ik met een drukkend gevoel in die tand,en ik dacht nog .. nou ja kan gebeuren .. maar nu loop ik met dezelfde druk in element 44,de tand die vorig jaar juni/juli een WKB in is geweest ..
Vorig jaar,toen ik toch moest komen voor die Apex en de kaakchirurg een röntgen foto had genomen,vroeg ik of er nou iets te zien was aan element 12 .. nee dus .. net zoals de tandarts aangaf .. neits van ontstekingen te zien .. maar wat is dat dan met die tanden van mij .. waarom reageren mijn tanden zo heftig op een WKB ..
Die druk heb ik altijd,maar op zijn ergst na het bijten in iets hards (zoals een appel),die zware druk gaat dan pas na een week weg,mits ik maar niet in iets hards bijt .. Tandarts had ook al nagevoeld of ze los zitten .. nee dus ..
vV

misschien is er gewoon iets heel anders aan de hand, bv knarsen/klemmen. Kan ook verklaren waarom wortelkanaalbehandeling en ar geen succes hadden. Maar dit is vanachter de pc eigenlijk niet te beantwoorden, komt de tandarts er niet uit is een verwijzing naar een cbt wellicht een idee.
ma, 11/10/2014 - 13:26 Permalink