implantaten het kan ook positief!

Author:
SDaatje1313
Posted:
vr, 08/29/2014 - 22:33
Ik wil graag een positief verhaal achterlaten voor mensen die overwegen een implantaat te nemen.
vorig jaar heb ik de voorste bovenste kies helaas moeten laten trekken na een heel proces, er zat al een kroon op en er was al een apex resectie op gedaan. helaas kreeg ik een paar maanden later een abces en moest ik toch de tand laten trekken.
omdat mijn gebit op een paar kleine vullinkjes na er nog perfect uitzag en ik verder geen andere gekke dingen had vond ik het daarom ook zonde om een brug te nemen dus viel mijn keus op een implantaat.

de kaakchirurg heeft deze bij mij gezet icm een indirecte sinuslift en ik moet zeggen het is me 100% meegevallen. ik heb weinig last gehad erna. inmiddels heb ik al de afdrukken laten maken en over een aantal weken zal de kroon op het implantaat bevestigd worden. ik lees zoveel slechte ervaringen van mensen hier waardoor ik in de eerste instantie een beetje angstig was voor het geheel. maar ik heb geen last van zenuwpijnen/uitvalsverschijnselen of andere vreemde dingen, het ziet er zelfs nu al erg mooi uit. dit even voor de mensen die ook alleen al die negatieve verhalen vinden op internet, het kan dus ook positief :wink:
-Norda-

pfff wat een heerlijk verhaal, daar zou je er toch ook meer van moeten kunnen lezen. Begon ook al in zak en as te zitten. Voor het slapen gaan zag ik nog het woord "positief" ergens in de index staan, ik dacht die moet ik beslist nog lezen voor ik naar bed ga anders ga ik zóó gedeprimeerd slapen. Bedankt.
za, 11/15/2014 - 00:28 Permalink