Ik zit nu bij een nieuwe tandarts,vandaag eerste afspraak (dit in verband met de spalk die ik moet gaan krijgen) .. zij maakte 2 röntgenfoto's .. en wonderbaarlijk genoeg .. geen gaatjes ! Voor het eerst in 4 jaar dat ik geen gaatjes heb .. En dat vind ik opvallen .. toen ik nummer 37 nog had .. constant gaatjes .. 37 is eruit .. en bingo geen gaatjes meer .. lijkt net alsof nummer 37 de aanstichter was :o Weet niet of dat kan .. maar vind het toevallig ! Ok ik floss nu ook elke dag .. dat er misschien bij gerekend ..
Volgende week gaan ze een afdruk maken en 2 weken later kan ik weer langs komen (druk druk druk zijn ze) en dan pas weer in augustus !
Volgende week gaan ze een afdruk maken en 2 weken later kan ik weer langs komen (druk druk druk zijn ze) en dan pas weer in augustus !
Re: Wonder
voor bepalen kleur en eventueel ook model van kronen en prothesetanden, en voor reparaties. Voor de rest is het, wanneer de technieker op de loonlijst van de praktijk staat of deel uitmaakt van het bedrijf op zijn minst , mn financieel interessant voor de praktijkeigenaar (want tarieven tandtechniek zijn vrij)
Maar ieder heeft zo zijn eigen techniek en methode, het eindresultaat telt uiteindelijk.