Vanmiddag ben ik bij kaakchirurg geweest. Op foto was een zwarting te zien. Er bijkt inderdaad bij element 16 een ontsteking te zitten. In de kies was een niet goed uitgevoerde wortelkanaalbehandeling te zien. Opnieuw een wortelkanaalbehandeling zou een optie zijn, maar wel een ingewikkelde. I.o.m. kaakchirurg wordt de kies binnenkort getrokken. Ik heb al eerder een fistel in onderkaak gehad.
Mijn vragen: heb ik nu gewoon pech dat ik voor de tweede keer een ontsteking in mijn kaak heb of kan het komen door een lagere afweer? Op KNO gebied heb ik al veel infecties gehad. Verder: zal de verdoving goed werken in een gebied waar een ontsteking zit? Ik hoop dat u/jij me wijzer kunt maken. Alvast bedankt!
Mijn vragen: heb ik nu gewoon pech dat ik voor de tweede keer een ontsteking in mijn kaak heb of kan het komen door een lagere afweer? Op KNO gebied heb ik al veel infecties gehad. Verder: zal de verdoving goed werken in een gebied waar een ontsteking zit? Ik hoop dat u/jij me wijzer kunt maken. Alvast bedankt!
Re: Ontsteking in kaak
Vlak na de ingreep moet ik voor mijn rug gaan revalideren, is de wond normaal gesproken in een week genezen?