Ik heb een barst in mijn voortand .. loopt in een boog net een halve cm van mijn tandvlees,en duidelijk op mijn voortand ..
deze foto is niet echt duidelijk .. maar beter word het niet .. bij die zwarte pijltjes ..
Ik moet sowieso dinsdag naar de tandarts,en heb al contact opgenomen,er word sowieso gekeken ernaar .. maar snap niet waar het vandaan kom .. ik poets sindskort elektrisch en heb al ruim een maand die opbeetplaat ..
[attachment=0]naamloos.png[/attachment]
Wie kan het vertellen ?
deze foto is niet echt duidelijk .. maar beter word het niet .. bij die zwarte pijltjes ..
Ik moet sowieso dinsdag naar de tandarts,en heb al contact opgenomen,er word sowieso gekeken ernaar .. maar snap niet waar het vandaan kom .. ik poets sindskort elektrisch en heb al ruim een maand die opbeetplaat ..
[attachment=0]naamloos.png[/attachment]
Wie kan het vertellen ?
Re: Barst in tand ..
Lijkt me niet dat het iets te maken heeft met elektrisch poetsen of een opbeetplaat.
Misschien zit er al lang een groefje in je glazuur, is dat langzaam maar zeker gaan verkleuren en valt het nu pas op.
Je hoort het dinsdag vanzelf.
Maar toen ging ik eindelijk eens nadenken .. en kwam ik erop .. tuurlijk heb een klein ongelukje gehad .. zat iets open te maken van hard plastic,eerst met een schaar en verder met mijn handen .. maar toen schoot ik uit tegen mijn mond met mijn vuist .. niet zo slim haha Ik doe door mijn handicap mijn handen altijd hoog bij iets openen ... gek genoeg .. dus die ongelukjes heb ik gauw ..
Nog een wonder dat ik alleen een barstje had .. en niet een afgebroken tand :smt005