Kleur kroon klopt niet meer

Author:
forcoolstuff
Posted:
za, 04/11/2015 - 23:49
Hallo allen!

Enkele jaren geleden heb ik een kroon laten steken (één van mijn voortanden). Het resultaat was aanvankelijk heel geslaagd, maar ondertussen klopt de kleur niet meer. In het begin viel het wel mee, maar nu steekt het echt af. Wat zijn mijn opties? De bestaande kroon vervangen door een nieuwe kroon waarvan de kleur wel klopt met de rest van mijn gebit? En hoeveel zou mij dit kosten? Evenveel als de eerste ingreep die me de kroon gaf? Of is de vervanging van een bestaande kroon (louter met het oog op het aanpassen van de kleur ervan) een minder prijzige aangelegenheid?

Alvast bedankt!
forcoolstuff

Eén van de redenen dat de kroon na een aantal jaren niet meer klopt, is omdat ik mijn gebit gebleekt had alvorens de kroon te laten plaatsen. Nu een deel van die resultaten weg zijn, klopt het niet meer. Maar eigenlijk was mijn gebit ook te ver gebleekt, ik vind de huidige kleur van mijn tanden mooier en natuurlijker. Is de enige optie dan de kroon volledig vervangen? En hoeveel zou dat ongeveer kosten? Evenveel als de eerste keer dat de kroon geplaatst werd?
ma, 04/13/2015 - 09:46 Permalink