Hoi lieve lezers,
bij de vorige controle (halfjaar geleden ongeveer) heeft de tandarts een gaatje gevuld, ongeveer een week later ben ik terug gegaan om te zeggen dat ik toch rond dezelfde plaats weer het gevoel van een gaatje had.
Terug geweest naar de tandarts en het gaatje wat ze had gevuld was "open geraakt" -had geen idee dat dat mogelijk was-
Later opnieuw gevuld, en kreeg er toch weer last van. Volgens haar was de vulling te groot, nu bij controle weer aangegeven dat het zeer deed, maar ze kon niks vinden.. Hoe kan dit? Wat zou het kunnen zijn?
Mijn excuus voor het warrig bericht, heb helaas al wat slaap,
Groet,
Lizzy
bij de vorige controle (halfjaar geleden ongeveer) heeft de tandarts een gaatje gevuld, ongeveer een week later ben ik terug gegaan om te zeggen dat ik toch rond dezelfde plaats weer het gevoel van een gaatje had.
Terug geweest naar de tandarts en het gaatje wat ze had gevuld was "open geraakt" -had geen idee dat dat mogelijk was-
Later opnieuw gevuld, en kreeg er toch weer last van. Volgens haar was de vulling te groot, nu bij controle weer aangegeven dat het zeer deed, maar ze kon niks vinden.. Hoe kan dit? Wat zou het kunnen zijn?
Mijn excuus voor het warrig bericht, heb helaas al wat slaap,
Groet,
Lizzy
Re: Pijn aan kies.
Misschien bedoelde ze dat de vulling te hoog was.
Wanneer heb je last?
Met koud, warm, kauwen?
Is nu regelmatig na het poetsen, poetste gister nog met warm water en dat deed erg zeer.
Of ze te hoog bedoelde weet ik niet precies, ze ging er wel met een apparaatje langs.
Groet,
Lizzy
Ik voel het soms ook bij het kauwen.
Heeft u enig idee? Waar doe ik goed aan op dit moment?
-voornamelijk dan het kauwen op hard(er) voedsel-
Lizzy
Maar deed het spoelen met warm water pijn, of het poetsen zelf?
Pijn bij poetsen kan ook komen door een gevoelige tandhals.
Gebruik je tandpasta voor gevoelige tanden?
Pijn bij warm eten en drinken betekent meestal wel dat er iets aan de hand is met de zenuw.
Ook pijn bij kauwen wijst daarop.
Dat laatste kan komen door een te hoge vulling, maar uit je verhaal maak ik op dat je tandarts dat al gecontroleerd en gecorrigeerd heeft.
Kijk het even aan.
Als je echt last blijft houden; toch maar weer even terug naar de tandarts.
Misschien is er iets te zien op een foto.
Als de pijn duidelijk erger wordt bij warm drinken: zeker bellen.