Vader met slecht gebit en angst, wat kan ik doen?

Author:
tophaar.nl
Posted:
vr, 06/26/2015 - 22:51
Hallo,

Mijn Vader heeft een slecht gebit wat niet meer te redden is. Hij durft niet eens meer fatsoenlijk te praten en verbergt het maar dat lukt niet altijd.

Hij heeft angst en als excuus dat hij door zijn overgewicht niet in aanmerking komt voor een narcose omdat ze dat volgens hem niet doen bij mensen met overgewicht en cholesterol....allemaal smoesje natuurlijk want het valt allemaal wel mee.

Wel is het zo dat hij het niet zelf kan betalen, hij leeft niet luxe en kan dit ook gewoonweg niet betalen.

Mijn vragen:

1. Wat is er mogelijk
2. Wat zijn de kosten
3. Zijn er vergoedingen voor

Het kan toch niet zo zijn dat je 2000 euro per jaar aan premie betaald en er niets vergoed zal worden?

Tips zijn welkom en ik hoop echt dat ik mijn vader kan helpen aan een prothese of iets dergelijk en dat ik hem kan verassen.
Newtan

Als hij zoveel premie betaalt, zit er dan ook een aanvullende verzekering voor de tandarts bij?

En wat kan is een vriendelijke tandarts uitzoeken. Die zijn er zat.
En dan afdrukken laten maken voor een kunstgebit.
En dan bij de tandarts, of bij de kaakchirurg de tanden verwijderen. Bij de kaakchirurg kan dat misschien onder verdoving.

Dit is wel een procedure waar je ongeveer 3 maanden ofzo mee zoet bent.
En daarna moet de prothese nog regelmatig worden aangepast, want het tandvlees zakt in na het trekken.
Maar dat kan de tandtechnicus ook.
za, 06/27/2015 - 12:46 Permalink