Zeurend gevoel in kaak niet thuis te brengen

Author:
guidonline
Posted:
do, 07/02/2015 - 13:09
Sinds 2 maanden heb ik een vervelend zeurend gevoel naast en onder de neus. Ik ben hiervoor naar de tandarts geweest, gezien er ook veel druk stond op de kaak is toen besloten om de verstandskies te verwijderen (was geheel pijnloos en in 10 sec klaar). Na het verwijderen bleek er een kleine ontsteking te hebben gezeten en het zeurende gevoel en de druk op al mijn tanden was weg, echter kwam het zeurende gevoel rond mijn holtes (onder oog en naast de neus) weer terug na dat het bloeden over was (na 1/2 dag). De tandarts heeft toen testjes gedaan (met tikken op alle kiezen en met koude vloeistoffen, maar heb daar geen last van en ook eten gaat prima), dus gokt de tandarts erop dat het in de huisholtes zit en heeft me hiervoor neusspray aangeraden en als het niet over ging moest ik maar naar de huisarts gaan.

Inmiddels heeft de huisarts me een antibiotica kuur gegeven en me onderzocht (ook in de oren gekeken gezien ik daar ook wat druk op had) maar die vond niks en de antibiotica hielp helemaal niks. Het rare gevoel blijft en niemand kan er iets van zeggen. Een maand voor ik de zeurende klachten kreeg heb ik ook een foto laten maken voor de halfjaarlijkse controle, toen waren de drukklachten op de kiezen er al wel en op die foto is niks bijzonders te zien. Heb de tandarts gevraagd nu nogmaals een foto te maken omdat het zeurende gevoel in de kaak is ontstaan na de laatste foto, maar de tandarts zegt dat dit geen zin heeft. Heb verder wel 2 vullingen in die bovenkaak aan die kant, maar die zijn klein en er zitten volgens de tandarts geen scheurtjes in.

Wat raden jullie aan om te doen? Kan ik in het ziekenhuis een foto laten maken van de gehele kaak en holtes zodat misschien te zien is waar mijn klachten vandaan komen?