Wat nu

Author:
angeliquev
Posted:
zo, 08/02/2015 - 13:41
Vorige week viel een vulling uit,belde op naar de tandarts,omdat ze onderbezet zijn kan ik pas dinsdag 4 augustus terecht. Vandaag keek ik in de spiegel .. zie ik ineens een barst die loopt over mijn hele tand vanaf de kant waar die vulling zat .. hoe kan dat nou weer ?? Het begint nu ook aardig pijn te doen ! Weekendtandarts zit helaas 12 Km van mij vandaan,OV rijd er niet van mij af naar toe en een taxi is veels te duur .. Ik ben bang dat het een kroon word maar daar heb ik ook al geen geld voor .. dus ja wat dan ..
angeliquev

Juist .. ze hebben echt geen plaats ze werken nu met maar 3 tandartsen,die allemaal vol zitten,moet toch morgen komen en nog wel 5 minuten eerder ook. Nu heb ik eens zitten graven in het verleden van deze kies .. deze kies is op dat plekje gevuld in 2014. In maart dit jaar heeft mijn huidige tandarts een gaatje gevuld op element 45. Ze had een klemmetje gezet om element 45 (dus die raakte ook 44 en 46,46 is de kies waar die vulling af is gegaan). Het klemmetje kwam klem te zitten en in een paniekpoging (ze raakte wanhopig ..kon je horen aan haar stem) gaf ze een ruk aan dat klemmetje en dat hielp .. al had ik wel een week pijn ! Dus ik ben bang dat door die actie die vulling en tand is beschadigd ! Dus morgen dien ik ook daarover een klacht in. Deze mevrouw is heel slim onverwachts op vakantie gegaan dus zit morgen al bij een noodtandarts,en ga ook echt overstap vragen in de praktijk zelve !
ma, 08/03/2015 - 10:14 Permalink