Ik heb mooi roze en niet ontstoken tandvlees maar wel gezwollen. De tandarts merkt het steeds op en soms is het erger dan anders.
De tandarts heeft hier geen verklaring voor.
Wie wel?
Ben je gezond? Gebruik je medicijnen? Ben je wel eens naar de mondhygiënist geweest? Wat gebruik je voor je mondhygiëne? Vind je het voor je uiterlijk een probleem?
Hallo Lieneke,
Ik ben kerngezond, gebruik wel medicijnen maar dat zijn psychofarmaca in een hele lichte dosering.
Mijn tandarts is mijn mondhygiëniste en zo'n goede heb ik ook nog nooit gehad.
De enige tandarts ooit die bij ieder bezoek alles tot in de puntjes schoonmaakt en polijst.
Een aparte hygiëniste heb ik daarom mijns inziens niet nodig maar kan ik zo wie zo niet betalen.
Ik poets 2x per dag met een zachte borstel met Elmex sensitive mijn tanden.
Ik heb in feite geen problemen met dit tandvlees; heb er ook geen last van maar de tandarts doet er zelf wat zorgelijk over.
Dus ben ik op zoek gegaan naar mogelijke oorzaken.
Voeding???
Re: Gezwollen niet ontstoken tandvlees
Ik ben kerngezond, gebruik wel medicijnen maar dat zijn psychofarmaca in een hele lichte dosering.
Mijn tandarts is mijn mondhygiëniste en zo'n goede heb ik ook nog nooit gehad.
De enige tandarts ooit die bij ieder bezoek alles tot in de puntjes schoonmaakt en polijst.
Een aparte hygiëniste heb ik daarom mijns inziens niet nodig maar kan ik zo wie zo niet betalen.
Ik poets 2x per dag met een zachte borstel met Elmex sensitive mijn tanden.
Ik heb in feite geen problemen met dit tandvlees; heb er ook geen last van maar de tandarts doet er zelf wat zorgelijk over.
Dus ben ik op zoek gegaan naar mogelijke oorzaken.
Voeding???