halfjaarlijkse controle, en meteen gaatje vullen.

Author:
tandplak
Posted:
do, 08/20/2015 - 23:21
Ben weer voor de halfjaarlijkse controle geweest. bij de tandarts. gelijk gaatje gevuld.

Ik had afgesproken om 16.00 uur. maar ben op tijd van huis gegaan. ik was om 15.35 uur op de praktijk.
5 minuten later kwam de tandarts al mijn uit de wachtkamer halen. men vertelde dat men voor lag op schema.

Of ik klachten had. Links onder de achterste kies daar lijkt een gaatje in te zitten. de tandarts er naar kijken. en ja hoor. dat is inderdaad een gaatje. omdat men vertelden dat men vooruit op het tijd schema lag. Er werd voorgesteld om het gaatje gelijk te vullen.
eerst verdooft. toen begon het boren. met tussen pozen. duurde het erg lang. wel 5 minuten. duurde het boren. Daarna een vulling in verschillende laagjes. Maar waarom zo lang boren. het leek eerst een klein gaatje te zijn. Maar de kies is wel flink uitgehold.
Komt 5 minuten boren wel vaker voor?
tandplak

nou ik hoop dat je het op een pop gedaan hebt. maar lol maken kun je wel. :oops:
Ja hoor ik heb meerdere gaatjes laten vullen. maar deze was heel lang. zeker 5 minuten. normaal denk 2 a 3 minuten dat men dan wel klaar is. het is wel zo dat het een grote kies is. maar volgens mijn de andere kant duurde niet zo lang.
ik heb ook wel eens een gaatje tussen twee tanden gehad. dat duurde ook vrij lang. maar dan zijn het twee tanden. dus twee gaatjes. :smt001
vr, 08/21/2015 - 21:44 Permalink