Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest, hij heeft 7 gaatjes gevuld in pakweg 50 minuten. Nu ben ik enorm bang voor de tandarts, mede doordat mijn ouders me altijd bang hebben gemaakt met allerlei horrorverhalen over hoe de gemiddelde tandarts je afzet. Daardoor heb ik vandaag lekker wat op internet rond gezocht, waardoor ik nog op meer horrorverholen stuitte. Ik heb begrepen dat het vrijwel onmogelijk is 7 gaatjes in 50 minuten te vullen? Ik ben nu heel bang dat er straks nog etensresten (ook al had ik sinds 9 uur de avond daarvoor niet gegeten) onder de vulling zitten, of dat het gaatje niet volledig weg is.
Ik moet volgende week ook weer terug voor 2 (of 3, vandaag weer foto's gemaakt) gaatjes. Ik heb niet heel veel pijn, slechts aan 1 kies die ook bij het vullen met verdoving al pijn deed. De tandarts kon me niet zeggen waar dit aan lag. Wel heb ik harde, scherpe lijmrestjes (?) op mijn kiezen boven volgensmij. Kan dit kwaad? Of moet ik dit laten weghalen op een of andere manier?
Verder moet ik hierbij zeggen dat mijn gaatjes alleen op de foto's te zien waren. Dit maakt het naar mijn idee wel een verdacht verhaal, ook al had ik wel daadwerkelijk last van gevoelige tanden. Maar hoe dan ook, mijn grootste vraag nu is eigenlijk: moet ik me zorgen maken?
Ik moet volgende week ook weer terug voor 2 (of 3, vandaag weer foto's gemaakt) gaatjes. Ik heb niet heel veel pijn, slechts aan 1 kies die ook bij het vullen met verdoving al pijn deed. De tandarts kon me niet zeggen waar dit aan lag. Wel heb ik harde, scherpe lijmrestjes (?) op mijn kiezen boven volgensmij. Kan dit kwaad? Of moet ik dit laten weghalen op een of andere manier?
Verder moet ik hierbij zeggen dat mijn gaatjes alleen op de foto's te zien waren. Dit maakt het naar mijn idee wel een verdacht verhaal, ook al had ik wel daadwerkelijk last van gevoelige tanden. Maar hoe dan ook, mijn grootste vraag nu is eigenlijk: moet ik me zorgen maken?
Re: ongerust: 7 gaatjes in 50 minuten gevuld