Gaatje vullen

Author:
miekje
Posted:
di, 09/01/2015 - 22:55
Vandaag was ik bij de tandarts en nu blijk ik een gaatje te hebben (dat was op de foto te zien en ook op de kies als een donkere vlek). Dat moet ik binnenkort laten vullen en daar is 40 minuten voor gepland. Ik schrok daarvan. Kan ik er nu van uit gaan dat het een heel groot gat is? Ik heb de foto toegevoegd, gaatje zit aan de andere kant van de vulling.

Groetjes, Mieke
Attach
miekje

Zoals een mondhygiënist ofzo? Zou misschien wel goed zijn. Hier in de praktijk waar ik zit heb je er geen maar even googelen levert in ieder geval hier in Amsterdam al tig hits... Zal aan de tandarts eens advies vragen. Zeker omdat ik de laatste jaren vrij vaak gaatjes heb gehad. Die vulling in de kies waar dat gaatje nu zit is trouwens al wel van lang geleden.
vr, 09/04/2015 - 11:56 Permalink
miekje

Nog een vraag: wordt nu waarschijnlijk die oude vulling weg geboord? Dat is dan eigenlijk wel fijn want dan heb ik weer een grijze vulling minder. Maar als ze dat doen houdt het wel in dat ik een hele grote vulling krijg over het hele oppervlak van de kies. Is dat wel het meest waarschijnlijk?
vr, 09/04/2015 - 17:15 Permalink
Lieneke

Wauw, tig hits! Haha, hier is dat wat minder ;) Om een heel klein beetje het kaf van het koren de scheiden zou je naar kieskrm.nl kunnen gaan. Dit is het kwaliteitsregister. Hoe het vullen precies wordt aangepakt, dat gaat op geleide van de diepte van het gaatje. Daar heb ik nu geen info over.
za, 09/05/2015 - 07:45 Permalink