Ik vraag mij de afgelopen tijd steeds vaker af of de opleiding tandtechniek misschien iets voor mij is.
Ik werk als tandartsassistente. Een paar maanden terug heb ik een cursus(je) gehad en nu maak ik geregeld bleeklepels, clearoverlays en gebitsbeschermers. Hier geniet ik ontzettend van, en daardoor ben ik gaan beseffen dat dit "geknutsel" misschien wel perfect voor mij is.
Helaas lees ik op internet veel tegenstrijdige informatie, en wisselde ervaringen.
Is/zijn hier tandtechnici die mij goede informatie kunnen geven over de opleiding?
Ik werk als tandartsassistente. Een paar maanden terug heb ik een cursus(je) gehad en nu maak ik geregeld bleeklepels, clearoverlays en gebitsbeschermers. Hier geniet ik ontzettend van, en daardoor ben ik gaan beseffen dat dit "geknutsel" misschien wel perfect voor mij is.
Helaas lees ik op internet veel tegenstrijdige informatie, en wisselde ervaringen.
Is/zijn hier tandtechnici die mij goede informatie kunnen geven over de opleiding?
Re: opleiding tandtechniek?
Ik zou de variant leren-werken willen doen, weet nog niet of ik de KB of prothesekant zou willen doen.
Ik ben begonnen met de opleiding! Na een lange zoektocht naar een leerbedrijf nu werkzaam bij een tandtechnisch lab met tandprothetische praktijk. Heel blij mee, voel me ontzettend op mijn plek!
Leuk! Van harte!!!!!!
Succes!