Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb spleetjes tussen mijn tanden en die wil ik graag weg krijgen met een beugel. Alleen, welke beugel/beugels heb ik hiervoor nodig? Ik heb ook een tand dat over mijn andere tand heen groeit, is daar ook weer een aparte beugel voor nodig? Het liefst heb ik alleen een blokjesbeugel maar is dat wel genoeg om alles mooi te krijgen?
groetjes
Ik heb een vraagje. Ik heb spleetjes tussen mijn tanden en die wil ik graag weg krijgen met een beugel. Alleen, welke beugel/beugels heb ik hiervoor nodig? Ik heb ook een tand dat over mijn andere tand heen groeit, is daar ook weer een aparte beugel voor nodig? Het liefst heb ik alleen een blokjesbeugel maar is dat wel genoeg om alles mooi te krijgen?
groetjes
Dat is hier onmogelijk te
Er kan veel worden gecorrigeerd met brackets (een blokjesbeugel), maar het is ook belangrijk dat je boven- en onderkaak goed op elkaar passen.
Daarvoor zijn soms andere beugels nodig, al dan niet in combinatie met brackets.
Je leeftijd speelt ook nog een rol.
Wat je het beste kunt doen, is een afspraak maken bij een orthodontist voor een consult.
Hij of zij kan je alles vertellen.