Hallo zijn hier meerdere mensen die evaring hebben met glasionomeer vullingen ? of glasionomeer cementen waarmee een vulling wordt vastgezet ?
Ik krijg een porseleinen zincorium inlay en het advies om deze vast te zetten met glasionomeer cement maar ik maak me zorgen over de fluoride wat erin zit.
volgens een kinelogische test zou ik 3 soorten glasionomeer cement wel kunnen verdragen maar toch maak ik me zorgen over de fluoride wat erin zit hoe schadelijk dit zou zijn. /is
Ik krijg een porseleinen zincorium inlay en het advies om deze vast te zetten met glasionomeer cement maar ik maak me zorgen over de fluoride wat erin zit.
volgens een kinelogische test zou ik 3 soorten glasionomeer cement wel kunnen verdragen maar toch maak ik me zorgen over de fluoride wat erin zit hoe schadelijk dit zou zijn. /is
Ik zou het niet weten.
Wat zegt je tandarts?
Als antwoord op Ik zou het niet weten. door Romy32
Ik zou het niet weten.
Als antwoord op Ik zou het niet weten. door Lieneke
Ik zou het niet weten.
Fluoride is gif. Fluoride werkt neurotoxisch.
Ik ben al chronisch ziek (multi systeem ziekte), kan slecht ontgiften en ben bang dat de fluoride me nog meer schaadt en er nog zieker van word.
En heb al beschadigde botten(osteopenie).
De tandarts gaf aan als ik een cement zonder fluoride wilde moest ik het zelf bestellen. Maar weet helemaal niet waar ik dat kan bestellen enzo.
Als antwoord op Ik zou het niet weten. door Noa42
Ik zou het niet weten.
Als antwoord op Ik zou het niet weten. door Lieneke
Ik zou het niet weten.
Glasionomeer zonder fluoride
Ben benieuwd of je glasionomeer zonder fluoride hebt kunnen vinden? Welk merk / type?
Ik kan niks vinden en vanwege ernstige allergie verdraag ik geen fluoride.
Waarom zou u de een vulling…