Kun je immuun raken voor verdovingen?

Author:
tingobop
Posted:
do, 01/14/2016 - 12:04
Hallo,

Ik heb een vraag,

Gisteren is bij mij een implantaat geplaatst en hiervoor heb ik vooraf een verdoving gehad.2 prikken.. na een tijdje leek deze wel in te werken maar voelde toch nog genoeg en toen ze in mijn tandvlees gingen snijden deed het heel erg zeer
dus moest al snel bij verdoofd worden.de kaakchirurg snapte niet dat ik het nog kon voelen. .daarna werd het tandvlees opengeklapt en verging ik nog erger van de pijn. dus weer een paar verdovingen erbij .tijdens de hele behandeling moesten ze steeds bij verdoven en ze snapte er niks van dat ik dat nog zo goed kon voelen. het boren in het bot zelf deed het minste pijn. toen de implantaat erin gedraaid werd viel het eerst ook nog wel mee. maar toen die dieper kwam en met de laatste slag op het einde werd aangedraaid kreeg ik ineens een flinke pijnscheut.. deze pijn bleef maar aanhouden dus hebben ze direct nog een opg gemaakt omdat ze het implantaat wat dieper hadden gezet. maar die bleek nog lang niet op de zenuw te zitten.

vreemd was ook toen de verdoving uitwerkte zakte de pijn ook mee weg? en alle verdoving was al binnen 2 uur volledig uitgewerkt???
de na pijn is nu dragelijk zonder medicijnen en heb vannacht nog best goed geslapen.

ik heb best al wat verdovingen gehad het afgelopen jaar ,bij mijn laatste bezoek aan een endodontoloog in 2 zittingen van november vorig jaar merkte ik ook al dat ik nog veel voelde tijdens de verdoving. ik zei toen ook al dat ik iets voelde wat ze deed en daar snapte ze ook al niks van.want ik was toch verdoofd... ben toen eigenlijk ook al met pijn weggegaan.

mijn vraag kun je dan immuun raken voor verdovingen?
en hoeveel tijd heeft het weer nodig om er weer gevoelig voor te worden? ik moet straks in februari weer naar de tandarts om een vulling te laten vervangen..