Tandvlees wondjes

Author:
tingobop
Posted:
di, 03/08/2016 - 10:53
Al geruime tijd heb ik last van wondjes op mijn Tandvlees. de tandarts weet niet wat het is..

heb er een foto van gemaakt. duidelijk is te zien helemaal achteraan een rode plek. het bloed niet maar is wel pijnlijk/alleen als ik erop duw of er komt iets op.maar heb ook al een tijdje last/steken in de bovenkaak precies op die plaats war nu het wondje is ontstaan?
ik poets elke dag 2 x met perio aid tandpasta en groene Elmex .elektrisch en ik spoel ook 2 x per dag met groene Elmex voor gevoelige tanden.ook 2x per dag met ragers tussen de kiezen en met flosdraad.mijn mond is bij mijn weten erg schoon..

het is mij een raadsel waarom daar dan wondjes ontstaan? en Nee ik poest niet te hard ,en op die plek waar het wondje zit kom ik niet eens?? het is dan ook vreemd dat ik nergens anders wondjes krijg dan alleen rond die achterste kies...

http://i65.tinypic.com/aw3v6d.jpg
tingobop

inmiddels gaat het echt niet goed. als ik het laat rusten dan heb ik er weinig tot geen last van maar als ik daar ga kauwen dan krijg ik een rotgevoel in mijn kaak wat doortrekt tot in mijn hoofd en neus.dit gevoel heb ik al een paar weken lang ..de kies lijkt ook gevoelig maar ik heb geen kiespijn..wel af en toe steken boven de kies in de kaak.

met koude test ,een ijsklontje ertegen houden dan voel ik de kou en trekt gelijk weer weg als ik het er niet meer tegen houd..dus de zenuw reageert volgens mij goed? maar het bot onder het wondje is gevoelig .ik heb de tandarts gebeld maar die wisten niet wat het kon zijn, ze dachten door iets scherps te eten ofzo. maar dat heb ik niet gedaan. en ook niet daar gepoetst. ik ben bang dat er toch een ontsteking zit ergens.heb echt een rotgevoel en gevoel van ziek zijn als de kaak opspeelt maar vreemd dat er dan een wondje er op het kaakbot ernaast ontstaat? en er komt ook geen troep uit of is niet gezwollen ook..
wo, 03/09/2016 - 16:02 Permalink