Hoelang nog beugelen na 2 jaar?

Author:
phendark
Posted:
za, 03/19/2016 - 16:12
Hallo iedereen,
Ik heb paar maanden geleden (misschien zelfs een jaar geleden) een topic gemaakt. Nou is mijn beugelbehandeling zo ver, dat het (hopelijk) binnenkort eruit mag. Dit weet ik bijna zeker, aangezien ik helemaal geen spleetjes meer heb, mijn tanden staan recht. En ik heb elastiekjes (chipmunk, wss kleinste soort elastiekjes). Die moet ik 24/7 dragen aan de rechterkant van mijn kaak. Ik heb al meerdere topics gezien, waarbij mensen over het algemeen ook alleen maar elastieken kregen, toen zij ook bij het laatste fase terecht kwamen. Ik wil graag van u/jullie weten, hoelang ik nog eigenlijk moet beugelen. Ik heb dit al meerdere malen aan mijn orthodontist gevraagd, maar hij zegt telkens dat ik goed bezig ben en nog ongeveer 7 maanden moet. Maar mijn tanden staan volgens mij al recht. Mijn wortels staan nu ook parallel, dus volgens mij kan hij eruit. Maar daarom wil ik van u/jullie weten, hoelang ik nog moet.

PS: Als de fotos niet duidelijk genoeg zijn, kan ik wel eventueel nieuwe fotos schieten, zodat het dan misschien duidelijker wordt.
Attach
Ortholimburg

Ziet er allemaal netjes uit, maar de orthodontist heeft veel meer info over je behandeling, de behandelingssnelheid en het traject dat je al afgelegd hebt, dan de enkele foto's die gepost werden, dus ik denk niet dat iemand hier op het forum het oordeel van je orthodontist in twijfel gaat trekken. Hou het dus op 7 maanden dan weet je waar je staat.
zo, 03/20/2016 - 14:00 Permalink