Dag lieve mensen,
Ik ben 23 en heb tot mijn grootste spijt nooit een beugel gehad (als kind wou ik niet uit angst gepest te worden). Nu heb ik daar enorme spijt van. Een aantal tanden hebben een zeer onaangename positie aangenomen en wil het graag laten fixen. Echt, heb ik ook een overbeet. Hier stoor ik mezelf niet zo aan, aangezien ik toch niet met mijn tanden bloot lach.
Hoe groot is de kans dat mijn tanden recht gezet kunnen worden en dat er niet al te veel wordt gelet op de overbeet? Of gaat het eenmaal hand in hand en is het een all or nothing situatie?
Thanks!
Ik ben 23 en heb tot mijn grootste spijt nooit een beugel gehad (als kind wou ik niet uit angst gepest te worden). Nu heb ik daar enorme spijt van. Een aantal tanden hebben een zeer onaangename positie aangenomen en wil het graag laten fixen. Echt, heb ik ook een overbeet. Hier stoor ik mezelf niet zo aan, aangezien ik toch niet met mijn tanden bloot lach.
Hoe groot is de kans dat mijn tanden recht gezet kunnen worden en dat er niet al te veel wordt gelet op de overbeet? Of gaat het eenmaal hand in hand en is het een all or nothing situatie?
Thanks!
Te weinig info om iets te
Als antwoord op Te weinig info om iets te door Ortholimburg
Bij deze. Na deze foto's te hebben gemaakt, heb ik er nog meer spijt van gekregen niet een beugel te hebben genomen in mijn jeugd. Maar ach, de tijd kan helaas niet worden terug gedraait.
Hopelijk zijn deze foto's voldoende! Zo niet, laat het me alstublieft weten.
Als antwoord op Te weinig info om iets te door Nicky92
Als antwoord op Te weinig info om iets te door Ortholimburg
Ik ga over een paar maanden op stage en wellicht in het buitenland. Dat duurt minimaal een half en maximaal een heel schooljaar. Aangezien de kans bestaat dat ik naar het buitenland ga, is het waarschijnlijk beter aan te raden om een beugel na deze periode te nemen?
Als antwoord op Te weinig info om iets te door Nicky92
Vraag 1: 18-22 maanden
Vraag2:ja
Als antwoord op Vraag 1: 18-22 maanden door Ortholimburg
Vraag 1: 18-22 maanden