Hallo ik heb door een zenuwbehandeling van tandarts **** verwijderd door beheer, er mogen geen namen genoemd worden hier ****(gevlucht naar Portugal) kaakproblemen gekregen in de kaakholte. Er zitten daar metaaldeeltjes amalgaam en palladium. Wie weet een integere kaakchirurg/kno arts te vinden. Ben ook al in Zwolle geweest bij kno-arts **** (nu werkzaam in***) geweest maar dat mens werd ineens ontzettend boos en kwaad, begon te vloeken en te schelden. Rende heen en weer door de spreekkamer. Begon met bekertjes en van alles te gooien en zei dat ik nooit beter zou worden van een dergelijke operatie omdat artsen elkaars fouten dekken en niet herstellen. Ze weigerde mijn kaakholte te inspecteren en te opereren. Ze was helemaal over de toeren. De tuchtrechter in Zwolle gaf haar ook nog gelijk. Ik moest ook nog betalen voor dat consult. Dat is toch niet normaal.
Wie weet de oplossing voor dit probleem wat een ieder kan gebeuren bij een zenuwbehandeling van de tandarts.
Wie weet de oplossing voor dit probleem wat een ieder kan gebeuren bij een zenuwbehandeling van de tandarts.
En heel vreemd verhaal waar
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Karnik23
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Grappa
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Lieneke
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Lieneke
Nou helemaal geen vreemd
De tandarts heeft naar de kaakholte geboord, dat kunnen we bewijzen, we kunnen ook bewijzen dat de kno-artsen in nederland weigeren de zaak te herstellen.
Amalgaantatoes wat is dat nu weer, eerder was het een voedingskanaaltje, ook zo'n verzinsel van een kaakchirurg. Op medeleven zitten wij niet te wachten, wij willen actie. We zitten op dit forum om patiënten te informeren en een discussie op te starten over het gevaar van zenuwbehandelingen vooral als daarbij sprake is van palladium en amalgaam, en hoe we dit moeten oplossen, want tot nu toe kan dit niet in nederland. Daar willen we wat aan gaan doen. We hebben bewijzen dat de tandarts en kaakchirurg(die de fout van de tandarts heeft gezien) de fout niet in status hebben vermeld, waarom worden die niet in de statussen vermeld, waarom wordt de patiënt niet geïnformeerd, waarom wordt dit niet hersteld, waarom worden huisarts, tandarts, kaakchirurgen, kno-artsen en mondhygiënistes boos en agressief als je daar over begint? Waarom doen zij zo moeilijk en asociaal en gaan liegen, bedriegen en frauderen? Waar moet de patiënt naar toe voor een hersteloperatie, zonder bedreigd en geintimideerd te worden?
Geef daar nu eens een echt fatsoenlijk en professioneel antwoord op..
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Maar er is wel bewijs geleverd dat wortelkanaalbehandelingen gevaarlijk zijn. Zeker als die bij een tandarts gebeurd.
En als het fout gaat, dat gebeurd in 75% van de gevallen, wordt die fout niet hersteld en vermeld in de status.
En ook de kno-arts moet u voor oppassen, die laat de fouten van zijn collega mooi zitten.
Hoort zegt het voort op Facebook.
Dus wees op uw hoede bij de tandarts en kno-arts!
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Beugeldraagster
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
http://www.gumor.com/palladium/index.htm
http://www.amalgaam.be/forum/
Walgelijk dat tandartsen liegen, bedriegen, misleiden en frauderen over de metaalproblematiek in de kaakholte.
Ik durf te wedden dat de tandartsen deze trucs niet doen bij vips, koning, politici en hun eigen vriendjes en familie.
Wantrouw de tandarts, moeders en vaders denk om uw kinderen, het is niet pluis bij de huisartsen, tandartsen en artsen in ziekenhuizen.
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Ik ben zeer tevreden met mijn (braziliaanse) tandarts,israelische implantoloog,slowaakse endodontoloog
en nederlandse huisarts. Ik zou niet anders wense!!,Tot nu toe zijn alle behandelingen, en dat zijn er veel,
naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Vv.als deskundige mis ik je wel in dit forum...
Gelukkig zijn Ortho en Grappa en niet te vergeten Lieneke nog wel aan wezig.
Ik heb gezegd....
Joosje
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Ortholimburg
Nou helemaal geen vreemd
Nou helemaal geen vreemd
Hoe kan het dan nu weer open zijn....?
Als antwoord op Nou helemaal geen vreemd door Romy32
Nou helemaal geen vreemd
De reguliere artsen hebben een hele trucendoos om hun fouten te verdoezelen.
Artsen die bewust herstelbare medische fouten laten zitten zijn criminelen.