Hi,
Ik ontdekte twee dagen geleden aan beide kanten twee rode bulten (verdikkingen) op mijn wangslijmvlies. Het zit aan beide kanten ongeveer naast mijn kiezen en ziet er ook aan beide kanten ongeveer hetzelfde uit. Het is dus een rode verdikking waar rondom aders lopen. Ik voel het alleen als ik er met mijn vinger langsga en heb er verder helemaal geen last van. Mijn verstand zegt me dat het niks bijzonders is omdat het aan beide kanten zit op exact dezelfde plek. Maar op een of andere manier wil ik toch weten wat het is, omdat ik nogal panisch aangelegd ben. Zal me niet verbazen als het er al heel mijn leven zit en ik het nu pas ontdek! Ik ben 25 jaar trouwens.
Ik ontdekte twee dagen geleden aan beide kanten twee rode bulten (verdikkingen) op mijn wangslijmvlies. Het zit aan beide kanten ongeveer naast mijn kiezen en ziet er ook aan beide kanten ongeveer hetzelfde uit. Het is dus een rode verdikking waar rondom aders lopen. Ik voel het alleen als ik er met mijn vinger langsga en heb er verder helemaal geen last van. Mijn verstand zegt me dat het niks bijzonders is omdat het aan beide kanten zit op exact dezelfde plek. Maar op een of andere manier wil ik toch weten wat het is, omdat ik nogal panisch aangelegd ben. Zal me niet verbazen als het er al heel mijn leven zit en ik het nu pas ontdek! Ik ben 25 jaar trouwens.
Kun je er een foto van maken?
Als antwoord op Kun je er een foto van maken? door Lieneke
Kun je er een foto van maken?
Aangezien het aan beide kanten zit zal het er wel horen, maar hoor het toch graag!
Dat zijn de uitmondingen van
Als antwoord op Dat zijn de uitmondingen van door Ortholimburg
Bedankt voor het antwoord tot zover al iig :)
Als antwoord op Dat zijn de uitmondingen van door Tand8000
Als antwoord op Dat zijn de uitmondingen van door Lieneke
Als antwoord op Dat zijn de uitmondingen van door Lieneke
Als antwoord op Dat zijn de uitmondingen van door Tand8000
Bedankt voor jullie nuttige antwoorden :)
Zoal Lieneke al heeft gezegd:
Als antwoord op Zoal Lieneke al heeft gezegd: door Ortholimburg
Bedankt iig
Als antwoord op Zoal Lieneke al heeft gezegd: door Tand8000
Als antwoord op Zoal Lieneke al heeft gezegd: door Lieneke
Kan geen kwaad. Als ik u was
Ja ik heb dat heel snel,
Ik hoef pas over 3 maanden naar de tandarts, is er iets wat ik daar vooraf aan kan doen?
Ondertussen zou je een
Als antwoord op Ondertussen zou je een door Lieneke
Ondertussen zou je een
Als antwoord op Ondertussen zou je een door Tand8000
Ondertussen zou je een
Als antwoord op Ondertussen zou je een door Tand8000
Ondertussen zou je een
Als antwoord op Ondertussen zou je een door Lieneke
Ondertussen zou je een