Ik ben 19 februari bij de kaakchirurg geweest om alles onder narcose te laten trekken
Geen pijn ,napijn gehad geen ontsteking de genezing verliep op rolletjes wat was ik blij
Heb zelf gekozen om alles goed te laten genezen dus 6 weken zonder gelopen .Na 6 weken mocht ik gaan happen en na 6 weken was mijn prothese zowel onder en boven klaar
En toen begon de ellende ,onder zit het zo los dat ik er niet mee kan eten ,en boven vind ik de tanden te groot en staan meer naar voren
Ben al een aantal keer terug gegaan met deze klacht ,wennen mevrouw dat is t enigste wat je te horen krijg.Afgelopen maandag is die een soort van opgevuld alleen boven ,nu staan mijn tanden nog meer naar voren en lijkt dat gehemelte langer ,Als ik nu drink tikken die voortanden tegen mijn kopje dat had ik eerst niet
Woensdag terug gegaan met de klacht ,aan de stand hebben we niks gedaan ,Maar hoe kan het dan dat ik nu nog meer een apenlipje heb ,,En mijn tanden raken mijn kopje
Ook als ik praat gaat links meer mijn lip omhoog dus heb het idee dat het scheef is
Nee hoor mevrouw het is een mooie prothese misschien rechts wat botox spuiten
Huh wat is dat voor antwoord ? Ben er zo klaar mee
Sinds 10 mei dit ellendige ding en voel me dod ongelukkig
Je zou toch na 20 jaar met angst voor de tandarts en een slecht gebit blij moeten wezen ,nadat je eindelijk de stap heb gemaakt
En weer een mooie lach te kunnen hebben ,nou ik voel me dood ongelukkig
Donderdag ga ik naar een ander voor een second opinion ben hier zo klaar mee
Geen pijn ,napijn gehad geen ontsteking de genezing verliep op rolletjes wat was ik blij
Heb zelf gekozen om alles goed te laten genezen dus 6 weken zonder gelopen .Na 6 weken mocht ik gaan happen en na 6 weken was mijn prothese zowel onder en boven klaar
En toen begon de ellende ,onder zit het zo los dat ik er niet mee kan eten ,en boven vind ik de tanden te groot en staan meer naar voren
Ben al een aantal keer terug gegaan met deze klacht ,wennen mevrouw dat is t enigste wat je te horen krijg.Afgelopen maandag is die een soort van opgevuld alleen boven ,nu staan mijn tanden nog meer naar voren en lijkt dat gehemelte langer ,Als ik nu drink tikken die voortanden tegen mijn kopje dat had ik eerst niet
Woensdag terug gegaan met de klacht ,aan de stand hebben we niks gedaan ,Maar hoe kan het dan dat ik nu nog meer een apenlipje heb ,,En mijn tanden raken mijn kopje
Ook als ik praat gaat links meer mijn lip omhoog dus heb het idee dat het scheef is
Nee hoor mevrouw het is een mooie prothese misschien rechts wat botox spuiten
Huh wat is dat voor antwoord ? Ben er zo klaar mee
Sinds 10 mei dit ellendige ding en voel me dod ongelukkig
Je zou toch na 20 jaar met angst voor de tandarts en een slecht gebit blij moeten wezen ,nadat je eindelijk de stap heb gemaakt
En weer een mooie lach te kunnen hebben ,nou ik voel me dood ongelukkig
Donderdag ga ik naar een ander voor een second opinion ben hier zo klaar mee
Ik wilde hier net neerzetten,
Als antwoord op Ik wilde hier net neerzetten, door Lieneke
Ik wilde hier net neerzetten,
En dat de voortanden daardoor meer naar voren komen ?
Vind het zo raar dat ik nu niet eens uit een kopje of glas kan drinken
Als antwoord op Ik wilde hier net neerzetten, door yentl2010
Het kan zijn dat bij het
Dit is te corrigeren.
Advies: ga terug naar uw tandarts en meld dat u niet tevreden bent met het huidige gebit. Komt u er niet uit met uw tandarts? Ga dan naar een ander voor een second opinion.
Als antwoord op Het kan zijn dat bij het door pricky
Het kan zijn dat bij het
Maar ik voel het in mijn mond ,voel dat het niet goed zit
Voel dat mijn tanden meer naar boven staan ,dat merk ik als ik koffie drink dan tikken de tanden tegen mijn kopje dat had ik eerst niet
Voel me daar gewoon niet serieus genomen ,blijft een mooie prothese mevrouw
Is t enigste wat ze te mekden hebben lKan mooi zijn maar t zit voor geen meter