Last van verstandskies

Author:
anoniem1996
Posted:
wo, 06/15/2016 - 21:24
Ik heb echt een typisch dingetje voor mij. Twee weken geleden op controle geweest bij de tandarts. Ik had een gaatje die ik volgende week laat vullen en mijn verstandskies wordt te lang omdat de onder kies al getrokken is. Nu heb ik sinds enkele dagen wat pijn onderin als ik kauw of kiezen op elkaar zet. Ik heb het idee dat die kies daar in drukt met kauwen. Of het is iets anders wat pijn doet.

Net ging ik dus even met mn vinger langs de kies en een deel is echt lang wat behoorlijk uitsteekt en de andere helft is minder ver en over een deel zit zelfs nog tandvlees. De tandarts heeft gezegd dat de kies voorlopig mocht blijven zitten als ik geen last heb. Nu wil ik hem er graag uit hebben en bel ik morgen gelijk de tandarts om te vragen of de kies volgende week ook getrokken kan worden.

Nu zit het dus zo dat ik best wel wat last heb bij het kauwen, tanden poetsen en gewoon kiezen op elkaar heb. Paracetamol werkt vrij weinig. Heeft iemand een idee wat zou kunnen werken om het wat te verlichten? Op het tandvlees zit een klein rood blaasje en ook is het tandvlees vrij wit. Het doet niet constant pijn.