Gisteren de fundering van mijn klikgebit gekregen. Maar nu nog verder wachten totdat klikgebit er echt in mag en gemaakt wordt. Maar krijgt men dan ook nog te leren hoe je een klikgebit uit moet nemen ? Een gewoon kunstgebit als je deze ging plakken gemakkelijk met water in de mond en dan uitnemen. Maar hoe zit dit met een klikgebit voor het reinigen van gebit en tandvleees ?
Begrijp ik goed dat u zo'n
Als antwoord op Begrijp ik goed dat u zo'n door Lieneke
Nee eerst zitten de schroeven er nog maar in voor het klikgebit, En eind augustus wordt nieuwe gebit gemaakt met die vast klikt.
Maar is daar dan ook weer een techniek voor om dit uit te halen, een klikgebit zonder steg. ??
Moet nu mijn mond spoelen en nog tot morgen de antibiotica doorslikken (naast mijn anti-epileptica wat ik ook dagelijks neem)
Als antwoord op Begrijp ik goed dat u zo'n door Hendrina
Je kan de prothese gewoon met je vingers en een beetje kracht lostrekken. In het begin is dit wel wat oefening maar eens je dit gewend bent gaat het vanzelf. Ik moet mijn prothese elke dag uithalen om te poetsen met Sim en een keer per week een nachtje in een weekmiddel om het echt schoon te houden. De implantaten in mijn mond poets ik elke dag met tandpasta, omdat er tussen de implantaten en het tandvlees ook tandsteen kan vormen als je ze niet goed verzorgd.
Als antwoord op Begrijp ik goed dat u zo'n door Kindra