Tweede dode kies mogelijk?

Author:
Lislisa
Posted:
wo, 12/21/2016 - 19:51
Hallo,

Ik heb sinds september last van mijn tweede kleine kies rechtsboven. Gister is vastgesteld dat het een dode kies is geworden en op 5 januari krijg ik een wkbehandeling. Mijn tandarts heeft een tijdelijke vulling in mijn kies gedaan. Voordat hij dit deed heeft hij de warmte koude test gedaan. Ik voelde niks op de dode kies, maar ook niks op de kies daarvoor!
De tandarts heeft gezegd dat het een paar dagen kan duren voor de pijn weg is. Na een uur voelde ik al geen pijn meer. Maar om 3 uur vannacht werd ik opeens wakker van hevige pijn op dezelfde plek. Ik had dan maar ibuprofen met 2 paracetamol ingenomen en na een half uur trok de pijn weg. Vandaag heb ik bijna de hele dag gelopen met nog steeds dezelfde pijn als voor de tijdelijke vulling. Maar nu voel ik de pijn ook op mijn eerste kleine kies, waar ik ook niks van voelde bij de warmte koude test. Is het nu mogelijk dat dit ook een dode kies is? Hij voelt namelijk hetzelfde aan als de andere kies, maar net ietsjes lichter. Moet ik voor de zekerheid nog even de tandarts bellen? Zo niet, wanneer wel?