Vandaag controleerde ik mijm gebit en ik dacht dat ik bij mijn kies een beginnend gaatje zag . Nu weet ik niet precies hoe een gaatje eruitziet en of je het gelijk voelt als je een gaatje hebt.
Een beginnend gaatje hoef je niet meteen te voelen.
Soms kunnen beginnende gaatjes tot stilstand worden gebracht. Het lijkt dan een gaatje, maar gaat niet verder, en hoeft ook (nog) niet behandeld te worden.
Zou kunnen dat dat bij jou het geval is.
Maar om het zeker te weten kun je het beste even je tandarts laten kijken.
Mijn tandarts had het een half jaar geleden over een grijze schemering in een kies. Iets om in de gaten te houden. Het werd genoteerd in de computer. Kan dat duiden op een beginnend gaatje? Het zit in een groef.
is waarschijnlijk een beginnend gaatje idd. maar wel iets wat er waarschijnlijk al langer zit.
Bedankt voor het antwoord. En zolang het een beginnend gaatje is kan nog voorkomen worden dat het gaatje groter wordt en geboord moet worden toch? Of is het daarvoor misschien te laat?
Een beginnend gaatje hoef je
Soms kunnen beginnende gaatjes tot stilstand worden gebracht. Het lijkt dan een gaatje, maar gaat niet verder, en hoeft ook (nog) niet behandeld te worden.
Zou kunnen dat dat bij jou het geval is.
Maar om het zeker te weten kun je het beste even je tandarts laten kijken.
Als antwoord op Een beginnend gaatje hoef je door Romy32
Als antwoord op Een beginnend gaatje hoef je door Joost2
Als antwoord op Een beginnend gaatje hoef je door vV
Bedankt voor het antwoord. En zolang het een beginnend gaatje is kan nog voorkomen worden dat het gaatje groter wordt en geboord moet worden toch? Of is het daarvoor misschien te laat?