Hoi allemaal,
sinds dat mijn beugel er uit is heb ik witte vlekjes op mijn tanden, mijn tanden staan heel mooi recht maar door de vlekjes ben ik niet blij met mijn gebit. ik ben nu ondertussen 19 en wil er graag wat aan doen. Bleken is geen optie want de vlekjes bleken mee, mijn vraag is welke andere opties er zijn en wat de mogelijke kosten zijn. Ik ben zeker bereid wat te betalen maar extreem hoge kosten kan ik me niet permiteren.
alvast bedankt voor alle reacties, ervaringen zijn ook erg welkom!
Groetjes Adriana
sinds dat mijn beugel er uit is heb ik witte vlekjes op mijn tanden, mijn tanden staan heel mooi recht maar door de vlekjes ben ik niet blij met mijn gebit. ik ben nu ondertussen 19 en wil er graag wat aan doen. Bleken is geen optie want de vlekjes bleken mee, mijn vraag is welke andere opties er zijn en wat de mogelijke kosten zijn. Ik ben zeker bereid wat te betalen maar extreem hoge kosten kan ik me niet permiteren.
alvast bedankt voor alle reacties, ervaringen zijn ook erg welkom!
Groetjes Adriana
De witte vlekken zijn
Als antwoord op De witte vlekken zijn door Lieneke
De witte vlekken zijn
Deze vlekken zijn niet vlekken die jij hebt maar vaak kunnen ze op dezelfde manier behandeld worden. Je zult een beetje moeten zoeken want veel tandartsen kennen de techniek niet
Als antwoord op De witte vlekken zijn door Grappa
De witte vlekken zijn