Vlekjes op tanden

Author:
mooietanden
Posted:
ma, 03/27/2017 - 16:30
Beste forumleden,

Al een aantal jaren heb ik last van een tweetal doorzichtige 'vlekjes' op mijn voortanden (onderkant), die nu bruin beginnen te verkleuren. En... Dat ziet er niet uit!

Mijn vraag is daarom; wat zijn deze vlekjes, wat veroorzaakt de vlekjes en belangrijkste van allemaal; kan hier iets aan gedaan worden?

Wellicht het vermelden waard dat ik geen verzekering heb voor de tandarts, dus indien hier rekening mee kan worden gehouden - heel graag. Ook handig, ik drink geen frisdrank maar wel koffie en thee.

Groet,

MooieTanden
vV

lastig te zeggen hoe het komt. kan ontkalking zijn, beginnend gaatje. Of al in aanleg tanden gezeten hebben. Oplossing is verkleuring weghalen, en opvullen met composiet. Afhankelijk van hoe groot ze zijn en hoe groot het gebied is en of er verdoving aan te pas moet komen zal het grofweg tussen de 100 en 200,- kosten voor beiden samen.

De opmerking over verzekering snap ik niet. Hoe en of iemand verzekerd is doet niet ter zake bij vaststelling behandelplan en kostenbegroting. uw keuze om het wel of niet te doen, en welke behandeling te kiezen als er meer opties zijn. Niet een AV nemen is een persoonlijke keuze. (op lange termijn voor de meeste mensen de goedkoopste, ook al is er af en toe iets te doen).
ma, 03/27/2017 - 17:08 Permalink