Hallo,
Ik heb een implantaat in laten zetten op de plek waar mijn voortand zat (in de bovenkaak dus) nu heb ik een tijdelijke kroon (omdat ik anders een gat zou hebben in mijn boventand) echter de tijdelijke kroon is een stuk donkerder dan mijn eigen tanden en aangezien het om mijn voortand gaat zit het er niet uit. Klopt het dat er maar 1 kleur is voor de noodkronen?
alvast bedankt
Ik heb een implantaat in laten zetten op de plek waar mijn voortand zat (in de bovenkaak dus) nu heb ik een tijdelijke kroon (omdat ik anders een gat zou hebben in mijn boventand) echter de tijdelijke kroon is een stuk donkerder dan mijn eigen tanden en aangezien het om mijn voortand gaat zit het er niet uit. Klopt het dat er maar 1 kleur is voor de noodkronen?
alvast bedankt
de meeste praktijken hebben
Als antwoord op de meeste praktijken hebben door vV
de meeste praktijken hebben
dankje voor het bericht. weet u hoe de tandarts dit witter kan maken dus composiet , wat voor behandeling is daarbij nodig?
alvast bedankt
behandeling komt neer op
voor de rest verwijs ik naar de eigen tandarts.. persoonlijk denk ik dat je er voor een paar (2?) weken niet al te zwaar aan moet tillen, er zijn erger dingen in het leven.
Als antwoord op behandeling komt neer op door vV
Er wordt naar informatie
Als antwoord op Er wordt naar informatie door nana79
Er wordt naar informatie