Hallo!
Even een rare maar ook wel grappige vraag. :lol:
Ik heb nu groene en vorige keer babyblauwe elastiekjes om mijn brackets en nu werd er mij gevraagd welke en hoeveel verschillende kleuren er wel niet zijn. Ik gaf het andwoord heeeeeeeeel veel maar hun denken dat het bij 15 wel op houd. Ik denk het er wel meer zijn.
Dus is er iemand die dit weet? Hoeveel verschillende kleuren er ongeveer zijn. Ik heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden.
Even een rare maar ook wel grappige vraag. :lol:
Ik heb nu groene en vorige keer babyblauwe elastiekjes om mijn brackets en nu werd er mij gevraagd welke en hoeveel verschillende kleuren er wel niet zijn. Ik gaf het andwoord heeeeeeeeel veel maar hun denken dat het bij 15 wel op houd. Ik denk het er wel meer zijn.
Dus is er iemand die dit weet? Hoeveel verschillende kleuren er ongeveer zijn. Ik heb al op internet gezocht maar kan het niet vinden.
Re: kleuren van elastiekjes om brackets
[attachment=0]elastieken.jpg[/attachment]
[attachment=0]elastieken2.jpg[/attachment]
als ik ze allemaal moet gaan showen ben ik nog wel even bezig maar dat zal niet lukken.(hoop met 1,5 jaar van de beugel af te zijn) Vind ook niet alle kleuren leuk. Sommige zijn mij een beetje te opvallend!!
Mijn tandarts heeft niet zoveel kleuren :D
Hallo,
Bij ons doet zich hetzelfde probleem voor. De tandarts heeft alleen neutraal gekleurd elastiek.
Enig idee waar ik gekleurde aan kan schaffen in verschillende kleuren?
En heeft iedere blokjes beugel dezelfde maat elastiek nodig?
Alvast bedankt voor de moeite.
Zit bij de service zou ik denken. Bij onze patienten doen wij dat. Werkt prima dat zelf opzetten.
Dat kan de orthodontist alleen aanschaffen. Niet erg modern om maar een kleur in voorraad te hebben. Wel erg gemakkelijk...
Als jullie in de buurt van Leiden komen kom je maar halen.
Er zijn namelijk 4 verschillende maten. Zonder te zien kun je niet opsturen. En het blijft een medische behandeling, dus fouten willen we niet zien in de strakheid.
Als je orthodontist geen orthodontist is, maar tandarts, dan is het volume beugelpatienten te laag om voorraad van kleuren op te bouwen. Dat is jammer, en een teken dat er ook geen ervaring opgebouwd wordt. Uit onderzoek blijk dat 50% van de orthodontie in de algemene praktijk plaatsvind. 2/3 van de mensen daarvan heeft niet door dat de tandarts geen orthodontist is. De rest kun je lezen op beugel.nl
Ja. kleurloze verkleuren na 2 -3weken iets geel en steeds geler.
Gele, witte of grijze hebben een kleur. Dus verkleuren ze minder snel. Ze hebben echter meteen kleur dus zijn ze meteen zichtbaar.
Ik vond zelf de hard roze wel leuk en blauw is opvallend maar er zijn zoveel kleuren dat is niet te zeggen welken ze hebben. Vraag gewoon welke ze hebben dan kan je zelf kiezen.
Als je boven en onder krijgt kan je meestal zelfs 2 kleuren kiezen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jou ortho helemaal niet met elastiekjes werkt of alleen mer grijs of doorzichtig dus vraag het gewoon.
Suc6 met je beugel en met het kiezen van de kleuren!
kan ik grijze elastiekjes