Ik heb er anderhalf jaar aan en af last van gehad, maar nu is het na 9 maanden weer terug. Het begint altijd als ik slik, dan krijg ik in mijn rechterboventand een kleine pijnscheut, alsof er lucht in de tand komt te zitten, en daarna heb ik dagen last van kleine steken/prikkelige pijn dat doorstraalt naar mijn wang/oren/achterkant van mijn hoofd. Ook altijd af en toe een steek in mijn snijtand als ik dit probleem heb. Na een tijd voelt het ook alsof mijn gezicht een klein beetje dikker is als normaal. Ik kan niet zeggen of het nu tandpijn is of ergens bovenaan de kaak. Ik heb al foto's laten trekken bij de tandarts en daar was niks te vinden. En over de pijn zei ze dat het kwam door de tandsteen die erop zat. Maar we zijn nu twee jaar later, met een halfjaarlijks bezoek naar de tandarts telkens, en ik heb het nog altijd met periodes. Iemand enig idee? Is het aangezichtspijn, een ontsteking aan het tandvlees, een ontstoken tand? Ik heb totaal geen last bij het eten van warm of koud. De pijn begint bij de tand (slikken, dan een soort van pijnscheut krijgen omdat er lucht binnenin de tand komt), maar daarna heb ik het aan de kaak/wang/tandvlees.
Is er iemand die weet wat dit kan zijn? Mijn dagelijks leven is echt een sleur met deze zeurende pijn, en mijn tandarts heeft er precies geen idee van, ook niet na foto's getrokken te hebben. Ik moet wel nog één iets vermelden, maar ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, al weet je het nooit. Ik heb een dode voortand bovenaan, al sinds ik klein ben, en bij mijn laatste bezoek aan de tandarts vorige maand zei ze dat deze ontstoken was, dus ik heb een afspraak gemaakt voor binnen een paar maanden om dit te laten fixen. Maar zou het misschien kunnen dat deze ontsteking doorstraalt naar andere, specifieke tanden, of een bepaald deel van het gebit? Dat zou misschien mijn probleem kunnen zijn, maar dit is volgens mij echt een long shot.
Is er iemand die weet wat dit kan zijn? Mijn dagelijks leven is echt een sleur met deze zeurende pijn, en mijn tandarts heeft er precies geen idee van, ook niet na foto's getrokken te hebben. Ik moet wel nog één iets vermelden, maar ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, al weet je het nooit. Ik heb een dode voortand bovenaan, al sinds ik klein ben, en bij mijn laatste bezoek aan de tandarts vorige maand zei ze dat deze ontstoken was, dus ik heb een afspraak gemaakt voor binnen een paar maanden om dit te laten fixen. Maar zou het misschien kunnen dat deze ontsteking doorstraalt naar andere, specifieke tanden, of een bepaald deel van het gebit? Dat zou misschien mijn probleem kunnen zijn, maar dit is volgens mij echt een long shot.
wellicht knarsen? de