HELP!!! Puntjes/lijntjes op tanden en kiezen...gaatjes? Sinds preio aid 0.12%

Author:
Petervanbeelen
Posted:
wo, 06/21/2017 - 20:47
Bij mijn vorige tandartsbezoek raadde mijn tandarts mij aan om perio aid 0,12% te gaan gebruiken omdat ik (een voorstadium van?) ontstoken tandvlees had.
Dit braaf gekocht en gaan gebruiken.
Sinds ik dit gebruik heb ik last van bruinsel tussen mijn voortanden en heb ik het idee dat op elke tand gaatjes zitten 0.o!!!!!
Misschien een overdreven reactie hoor..maar als ik "gaatje tanden" google dan zien al mijn tanden er zo uit!? Of draai ik nu door?

Ik poets 2x per dag met een elektrische tandenborstel en sensodyne pro huppelepup tandpasta. Ook bijna dagelijks (schiet er nog wel eens bij in)
Ik weet niet wat ik fout doe! :(

Misschien kan ik iemand me wat meer vertellen hierover..indien nodig plaats ik een foto van mn gebit erbij.
Mijn tandarts is op vakantie dus ik kan niet "even naar de tandarts" en noodtandarts kan ik niet betalen.

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen!

mvg

Peter
vV

wat er gebeurt staat als het goed is in de productinformatie, wordt oha ook door behandelaar verteld en is met een zoekopdrachtje op het product gewoon op internet te vinden. Dit is aanslag veroorzaakt door stoffen in het middel, makkelijk weg te polijsten door tandarts/mh, na het behandeltraject ermee.
do, 06/22/2017 - 08:20 Permalink
Lieneke

Als antwoord op door vV

Wat ik eventjes mis....Je hebt een tandvleesontsteking en er wordt chloorhexidine geadviseerd en je poetst...waar is in dit verhaal de reiniging tussen tanden en kiezen in? Is er je uitgelegd hoe belangrijk flossen/stokeren/rageren is , welk middel voor jou het beste is en hoe je dit zou kunnen gebruiken? Heb je een verwijzing gekregen naar de mondhygiënist?
zo, 06/25/2017 - 12:29 Permalink