Ik heb de indruk dat mijn tandarts erg kundig is in het net iets te veel declareren. Maar hoe toon ik dat aan? Onlangs heeft hij een composiet verbinding tussen 2 kiezen hersteld (na uitfrezen oude composiet wordt de vrije ruimte tussen 2 kiezen opnieuw gevuld met composiet, de kiezen blijven onbehandeld). Hiervoor rekent hij 2 x 1-vlaksvullingen (2 x V91). Ik heb de indruk dat het een restauratie betreft (R74/R75?). In ieder geval is het een klusje van minder dan 10 min., veel minder werk dan 2 vullingen. Ik geef toe, het gaat nergens om, maar ik heb keer op keer twijfels bij de rekening. Dus ik zoek een "heterdaadje". Maar misschien ben ik te kritisch?
ik vind het eerder goed
Maar: ik bespeur wantrouwen. Is het dan niet beter dit of bespreekbaar te maken, of anders naar een ander te gaan waar u wel vertrouwen in kunt hebben??
Als antwoord op ik vind het eerder goed door vV
ik vind het eerder goed
meestal worden beide kiezen
Los daarvan lijkt het mij dus gewoon netjes gedeclareerd, lijkt mij dus niet iemand die met een vork schrijft. Gaat u ook nog even in op mijn andere punt?
Als antwoord op meestal worden beide kiezen door vV
meestal worden beide kiezen
Ik snap je ongerustheid en goed dat je er alert op bent, maar in dit geval hoef je je, denk ik, geen zorgen te maken.