hallo,
Ik ben niet tevreden van mijn TePe ragers 0,45 mm oranje. Die buigen ontzettend vlug zodat ik bij tanden die tamelijk dicht bij elkaar staan niet kan ragen omdat het draadje van mijn rager afbuigt...
Ik heb veel tanden die dicht bij elkaar staan.... daarom kocht ik deze fijne rager. Maar dit werkt dus niet...
Kan iemand me een "fijne" rager voor kleine ruimte tussen tanden aanraden die wat steviger is aub?
Alvast hartelijk dank!
hilde
Ik ben niet tevreden van mijn TePe ragers 0,45 mm oranje. Die buigen ontzettend vlug zodat ik bij tanden die tamelijk dicht bij elkaar staan niet kan ragen omdat het draadje van mijn rager afbuigt...
Ik heb veel tanden die dicht bij elkaar staan.... daarom kocht ik deze fijne rager. Maar dit werkt dus niet...
Kan iemand me een "fijne" rager voor kleine ruimte tussen tanden aanraden die wat steviger is aub?
Alvast hartelijk dank!
hilde
Zelf gebruik ik de dunste van
Ik vind ze wel heel prettig, en redelijk stevig.
Als antwoord op Zelf gebruik ik de dunste van door Romy32
Ze zijn inderdaad niet zo dun als die van mij... en bij sommige tanden lukt het al niet met mijn dunne ragers....
ik denk wel dat ik die van 0,6 mm (degene die jij gebruikt) kan gebruiken bij enkele tanden die verder uit elkaar staan en waar dus het meeste eten kan tussen zitten...
Het lijkt me wel fijn omdat deze "kop" roterend is en bij de andere moet je de rager zelf plooien...
Als antwoord op Zelf gebruik ik de dunste van door Hildevdh
Eigenlijk zoals je een draad in een naald doet. Op die manier buigt de rager veel minder snel krom.
Als antwoord op Zelf gebruik ik de dunste van door Romy32
ik ben niet tevreden van de houten tandenstokers van Jordan. Ze breken heel vlug af, splinteren zelfs... dus ga ik eens proberen met plastic....
ragen en stokeren dus
Als antwoord op Zelf gebruik ik de dunste van door Hildevdh
Als antwoord op Zelf gebruik ik de dunste van door Lieneke
Lieneke, ik vergat te vermelden dat ik van België ben en wij hier jammer genoeg geen mondhygiënisten hebben.... anders zou ik er zeker naartoe gaan,
ik vind het echt een tekortkoming dat hier geen mondhygiënisten zijn, zelfs niet in ziekenhuizen.... mijn tandarts geeft geen advies, als ik zeg dat ik poets, flos en spoel met elmex anti cariës antwoordt ze gewoon dat het goed is, maar zo heel vaag alsof het niet belangrijk is...
Ik geef toe dat ik sinds ik mijn composieten facings heb wat geobsedeerd ben door mondverzorging en overal zit te zoeken (op internet) en me soms afvraag ik niet meer slecht dan goed doe... want ik heb intussen veel pijn aan mijn tandvlees op 3 plaatsen waar er tanden wat verder uit mekaar staan... ik kan bijna niets meer bijten omdat het te veel pijn doet.