Gaatje gevuld, nu een zwart vlekje

Author:
DannyH
Posted:
zo, 05/11/2014 - 13:14
Hi,

Ik heb dinsdag 6 mei een gaatje laten vullen maar nu is het me opgevallen dat er een raar zwart vlekje zit. Het is nog steeds gevoelig (vooral als ik koud water drink) maar dat is het enige. Verder heb ik er geen last van. Ik heb er een niet al te frisse foto van gemaakt en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://s29.postimg.org/68k1oqzj7/Knipselkopie.png

Alvast bedankt :smt001
vV

erg slechte foto dus ik kan er niet zoveel van vinden eigenlijk. gevoeligheid ,pijn met koude (voornamelijk) kan, zeker wanneer het een diep gat was. Moet wel langzaam aan wegtrekken. Als het een diep gat was of er al een amalgaam vulling in zat kan het vlekje wat onschuldige restverkleuring zijn.
zo, 05/11/2014 - 14:23 Permalink
DannyH

Hallo! Daar ben ik weer. Dinsdag 13 mei ben ik teruggegaan, mijn tandarts heeft de vulling gepolijst en een nieuwe laag erover gedaan. Daarna zei hij dat het plekje geen kwaad kon en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Tot mijn verbazing is het zwarte plekje een dag later toch weer teruggekomen. Moet ik het nu gewoon laten of toch weer terug gaan?

Alvast bedankt :)
za, 05/17/2014 - 02:34 Permalink
DannyH

Nee, ik rook niet en ik drink geen alcohol. Het is een raar rond vlekje, beetje grijs beetje wit. Net naast de vulling. De tandarts zei dat het kalk was, maar ik vindt het wel raar dat hetzelfde vlekje terug is terwijl de tandarts opnieuw een vulling heeft geplaatst. Bedankt voor uw reactie, ik ga zo snel mogelijk terug. :)
za, 05/17/2014 - 21:13 Permalink
Marink23

Hoi,

Ik heb afgelopen dinsdag een vulling laten vervangen, omdat er een gaatje onder zat. Nu hebben ze een ander soort vulling ongedaan volgens mij is die iets met glas cement ofzo. Nu zit er een zwart puntje op de vulling kan dit een gaatje zijn ?
vr, 08/04/2017 - 17:36 Permalink