Hallo ik heb een vraag.
Ik heb een beugel gehad maar die is ee nu al een tidje uit. Maar ik heb soort van driehoekjes tussen men tanden? Zeg maar men tandvlees weg maar bij een tand is dat heel erg en dat is pas gebeurt nadat ik ragers gebruik. Kan ik dit oplossen of wat valt er tegen te doen. Ik stoor me er trouwens aan, ik voel heletijd aand binnekant van men mond dat het gat een stuk groter is(gaat over linker). Afbeelding is wat onduidelijk maar denk dat je het wel begrijpt. Tandvlees is trouwens niet onstoken geweest of is ontstoken.
Ik heb een beugel gehad maar die is ee nu al een tidje uit. Maar ik heb soort van driehoekjes tussen men tanden? Zeg maar men tandvlees weg maar bij een tand is dat heel erg en dat is pas gebeurt nadat ik ragers gebruik. Kan ik dit oplossen of wat valt er tegen te doen. Ik stoor me er trouwens aan, ik voel heletijd aand binnekant van men mond dat het gat een stuk groter is(gaat over linker). Afbeelding is wat onduidelijk maar denk dat je het wel begrijpt. Tandvlees is trouwens niet onstoken geweest of is ontstoken.
Die ruimtes tussen je tanden
Het is juist heel goed dat je ragers gebruikt, maar misschien zijn ze een beetje te groot.
Ragers zijn er natuurlijk in verschillende maten, en voor het front heb je vaak kleinere nodig dan tussen je kiezen.
Je zou eens naar een mondhygiënist kunnen gaan. Die kan je adviseren wat jij het beste kunt gebruiken om tussen je tanden schoon te maken.
Als antwoord op Die ruimtes tussen je tanden door Romy32
Als antwoord op Die ruimtes tussen je tanden door Rimper
Het belangrijkste is natuurlijk dat je goed reinigt.
Als antwoord op Die ruimtes tussen je tanden door Romy32
Ik zou het even met tandarts bespreken, er zijn namelijk meerdere opties. Dat varieert van met composiet tandvorm veranderen tot een operatie aan het tandvlees. en daar zit nog van alles aan optie omheen. Maar daarvoor is goed beeld nodig.in persoon dus.
Als antwoord op Die ruimtes tussen je tanden door vV
Als antwoord op Die ruimtes tussen je tanden door Lieneke
Dit stuk ondertand valt bij de meeste mensen gewoon weg achter de lip, ook bij lachen.
Dan gaat goede reinigingsmogelijkheid wel voor lijkt mij boven iets wat eigenlijk geen probleem is bij normale lipstand/gebruik.