Erge pijn door ontstoken tandvlees?

Author:
ENeejoh
Posted:
za, 09/02/2017 - 00:12
Hi, ik heb de laatste tijd erge pijn bij eten in mijn achterste kiezen. Zo erg dat ik soms geeneens zin meer heb om te eten, pijn schiet door mijn hoofd. Er zitten donkere vlekken op mijn kiezen en als ik die aanraak doet het erg pijn. Tandarts zegt dat het ontstoken tandvlees is en ze er verder niets aan kan doen.
Kan dit kloppen?

Ook is er gister een klein gaatje gevuld in voortand en nu doet water drinken pijn. Is dit normaal? Ik ben in mijn leven bij veel tandartsen geweest en heb nog nooit na een behandeling pijn gehad, bij deze tandarts al drie keer.
Niets wijst erop dat dit een slechte tandarts is maar ik heb best erge tandartsangst en mijn vertrouwen is dus ook niet goed.
vV

dat het ontstoken tandvlees is kan kloppen, dat er niets aan gedaan kan klopt zeker niet. Blijkbaar iets waar de tandarts zelf geen zin in heeft, dan kan je wellicht beter naar een mondhygieniste toe. Ik zou het zeker wel even met de tandarts bespreken want nu wordt je zonder reden het bos ingestuurd met iets wat zeer waarschijnlijk simpel op te lossen is.
za, 09/02/2017 - 15:14 Permalink