Ik ben onlangs naar de tandarts geweest en er zijn foto's gemaakt van mijn gebit. Ik had geen gaatjes (ik verzorg mijn gebit goed). Echter was op de foto te zien dat er bij 3 vullingen een donker randje omheen zit.
De tandarts klonk niet heel zelfverzekerd, maar gaf aan dat die vulling het beste vervangen konden worden. Als reden gaf ze aan dat het mogelijk is dat er dan iets niet goed is achter de vulling.
Ik vraag me zelf sterk af of dit wel nodig is. Ik vind het een beetje zonde als ik die vullingen zomaar laat vervangen terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is. Kan iemand met expertise hier mij advies geven?
De tandarts klonk niet heel zelfverzekerd, maar gaf aan dat die vulling het beste vervangen konden worden. Als reden gaf ze aan dat het mogelijk is dat er dan iets niet goed is achter de vulling.
Ik vraag me zelf sterk af of dit wel nodig is. Ik vind het een beetje zonde als ik die vullingen zomaar laat vervangen terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is. Kan iemand met expertise hier mij advies geven?
met beeld erbij kan dat,
Als antwoord op met beeld erbij kan dat, door vV
met beeld erbij kan dat,
Als antwoord op met beeld erbij kan dat, door Lieneke
met beeld erbij kan dat,
met beeld erbij kan dat,
Als antwoord op met beeld erbij kan dat, door DutchJules
met beeld erbij kan dat,
met beeld erbij kan dat,
met beeld erbij kan dat,
Maar in ieder geval is het dus een goed idee om die vullingen met dat randje er omheen te laten vervangen? Ik geloof dat het er 3 zijn.
met beeld erbij kan dat,
ik vind dat zeker met deze ouderdom en dit beeld zeker die die vullingen aan vervanging toe zijn.