een week geleden de Philips Sonicare gekocht. Omdat ik elektrische wou poetsen.
Maar de eerste 2 dagen had ik echt het idee dat mij gebit er beter schoon waren.
Sindsdien heb ik alleen ontstoken tandvlees aan de voortanden. En het blijf bloeden tijdens het poetsen.
Nu ga ik twijfelen of de Philips Sonicare echt goed is voor je gebit. En had ik niet beter kunnen kiezen voor de oral-b elektrische tandenborstel.
Maar de eerste 2 dagen had ik echt het idee dat mij gebit er beter schoon waren.
Sindsdien heb ik alleen ontstoken tandvlees aan de voortanden. En het blijf bloeden tijdens het poetsen.
Nu ga ik twijfelen of de Philips Sonicare echt goed is voor je gebit. En had ik niet beter kunnen kiezen voor de oral-b elektrische tandenborstel.
Bloedend tandvlees duidt op
ik poets mijn tanden met met
Het is wel het oudere model, dus met mindere mogelijkheden. Ik gebruik de "gewone stand" , dus niet de hardere die een whitening effect zou hebben.
Ook gebruik ik steeds opzetborstels voor gevoelig tandvlees. Volgens mij is de tandenborstel dus niet het probleem maar mogelijks wel de instelling die je gebruikt en een opzetborstel die misschien niet voor jou geschikt is. Het is altijd een standaard borstel die geleverd wordt bij de aankoop van een electrische tandenborstel...
maar ik ben geen tandarts natuurlijk... het gaat enkel over wat ik ervaar met de sonicare