Hoi Allemaal
Sinds 2 weken geleden enorme pijn in me kies sinds het plaatsen van de noodkroon.
Ik slik dus al 2 weken ibropofen. Nu vandaag de echte kroon erop...ik had de illusie dat de pijn dan direct weg zou zijn...maar nee dus.
Mijn vraag, hebben meer mensen hier ervaring mee?
Ik heb geen wortelkanaal behandeling gehad.
Ik wil eigenlijk niet meteen weer de tandarts bellen...ik ben namelijk heel erg bang en was al trots en aangetast genoeg om deze stap te overwinnen. Wie heeft de gouden tip of de geruststellende woorden die ik zoek.
Sinds 2 weken geleden enorme pijn in me kies sinds het plaatsen van de noodkroon.
Ik slik dus al 2 weken ibropofen. Nu vandaag de echte kroon erop...ik had de illusie dat de pijn dan direct weg zou zijn...maar nee dus.
Mijn vraag, hebben meer mensen hier ervaring mee?
Ik heb geen wortelkanaal behandeling gehad.
Ik wil eigenlijk niet meteen weer de tandarts bellen...ik ben namelijk heel erg bang en was al trots en aangetast genoeg om deze stap te overwinnen. Wie heeft de gouden tip of de geruststellende woorden die ik zoek.
Wat zei je tandarts ervan,
Als antwoord op Wat zei je tandarts ervan, door Chris888
Wat zei je tandarts ervan,
Ik heb het niet durven zeggen tegen de tandarts omdat ik nog al bang ben voor de tandarts en ik blij was dat het er op zat.
Ik zou graag ook weten of andere mensen ook nog lang last hebben van na pijntjes...is het normaal enz.
Ik slik nu al bijna een maand ibrupofen.....
Dat gaat snel, van twee weken
Het zou idd kunnen dat je tandvlees erg beschadigd of geïrriteerd was door de behandeling en/of de noodkroon. Maar als de pijn twee weken na het plaatsen van de definitieve kroon nog niet weg is of weer erger wordt, dan zou ik toch je tandarts er nog een keer naar laten kijken.
Een kroon waar je pijn aan hebt, daar heb je eigenlijk niet zo veel aan toch? Was al je moed voor niets...
Als antwoord op Dat gaat snel, van twee weken door Chris888
Dat gaat snel, van twee weken